Fest i hela huset

Godmorgon! Idag är jag faktiskt pigg. Igår så kom Fanny hit och vi höll på och fixa oss i 2-3 h haha, vi hade typ ingenting annat att göra så det var kul. Sen for vi hem till Fanny en liten stund sen vid 5 så åkte jag till älskling. Vi åt middag och bara tog det lugnt sen halv 8 så åkte vi till Sofie. Kvällen var jätte trevlig verkligen! sen vid tolv åkte jag, älskli, welat och berg till heffa och åt strips där, haha så himla gott för jag var så hungrig. Och ja, sen åkte jag och jocke hem :) Jag själv knäppte inga bilder men det var flera andra som gjorde det så jag ska nog be om att få lite bilder senare som jag kan lägga ut. Men nu måste jag plugga gärnet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0