6 MAJ 2011

Kan ju passa på att berätta om gårdagen medans jag laddar hem oc. Bara några procent kvar så det blir perfekt. Slutade kvart i 10 igår men jag satt och väntade på jocke i skolan till ungefär 11 för han hade revy. Så vi åkte in till stan så vi var där 12 och då gick vi raka vägen till en pizzeria och köpte varsin pizza sen så gick vi upp till farmors lägenhet och käkade dem där. Det var sjukligt gott! Vi skulle egentligen gå till hans mormor men dom var tyvärr inte hemma. Amen sen så gick på stan en sväng och vid 4 så gick vi till mamma så hon färgade mitt hår och klippte älskling. Han blev jätte snygg!! Jag är också nöjd. Ni ser bilden nedan men det är lite mörkare än så. Jag är mörkblondin och det gillar jag starkt! Joakim for även till stockholm idag. Som tur är så kommer han hem på söndag, så det är inte så länge. Amen nu har oc säkert laddat klart så jag ska se! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0