2 MAJ 2011

Hola! Dagen har varit braaa men jag har varit så sjukt trött och hungrig. Hah. Men annars bara bra. Vi var ju och såg på teater i bredbyn också, själva teatern var väl inte så jätte lockande men skönt bara att slippa sitta i skolan och jobba. Sen efter lunch så hade vi bara hk och slöjd sen slutade vi. Vi har väldigt mycket plugg just nu i skolan men tror ändå att det kommer att bli en hel chill vecka. På onsdag slutar vi 2, torsdag slutar vi 10 och på fredag 2 igen så det känns riktigt bra! Men nu ska jag faktiskt inte babbla nå mer för jag ska gå och plugga, så duktig som jag är. Hedda
Outfit:
Såg sjuk ut haha! och står lite skevt med men jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0