Torsdag 31 Mars

Hej! nu är jag less på att fixa med blogg.se. Skoldagen har varit bara bra, vi hade band och vi fick reda på att våra band från vår skola ska iväg till alneskolan och spela för dom. Jag säger bara ALDRIG I LIVET! det kan dom glömma. jag har även ont i huvudet idag igen, om det fortsätter så måste jag nog åka och kolla upp det så får hoppas på att huvudvärken slutar. Imorgon åker jag in till stan direkt efter skolan och färgar håret sen så går jag och mamma ut och käkar middag. Får se vad jag hittar på efter det. Nu ska jag kika lite på oc och sen hoppa in i duschen. Hörs antingen ikväll eller imorgon. hare bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild så vi får se hur håret blev? :)

2011-04-02 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0