Keep do it the way you do it.

När vi var och badade idag så kom jag och jocke på att vi ska ligga ute i solen heeeela dagen imorgon, för att jobba lite på brännan! Så imorgon ska vi smörja in oss med olja och pressa citroner i håret och bara va. Så skönt det ska bli. Jag måste även berätta att jag och Emma gumman snart åker till Stockholm. Det komma bli så sjukt bra! Jag längtar så mycket. Det som står på schemat i sommar är Lappis, stugan i några dagar och Stockholm. Det är det jag vet som händer i alla fall. Visst, stugan är inte sådär super kul men. Sen så hoppas jag på att det dyker upp några roliga överraskningar också!! Nu ska jag starta en film och ligga framför teven hela kvällen! Pussar.

Kommentarer
Postat av: a

sötnos <3

2011-06-30 @ 18:55:30
URL: http://allvajarnroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0