Söndag 12 juni

Godmorgon på er! (nästan) vaknade runt 2 idag igen, men de är därför jag inte har kommit in i den svenska tiden ännu. Jag tänkte berätta lite om gårdagen. Runt 3 tiden så for jag och jocke och badade och sola i åte, vi låg där ett tag sedan så for vi hem duschade och fixade oss snabbt sen for vi in med hans mamma och mirja och såg på balen, men vi kom lite för sent tyvärr, fast hann se några i alla fall. Super fina var dom! Efter det gick vi och köpte godis på hemma kväll sen gick vi till villa kiosken och käka mjukglass sedan så for vi hem till jocke, Oscar kom även dit också. Underbar dag vill jag lova! älskar värmen och det fina vädret. Det gör mig på ännu bättre humör! Jag kom väl hem runt halv 4 och somnade direkt. Idag har jag inte gjort särskilt mycket, får se vad som händer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0