All night long.

Gårdagen spenderades som sagt med mina brudar! Vi åkte in på sommar festen där vi gick runt ett tag och träffade folk, sedan drog vi till max och satt där ett tag och snackade. Runt midnatt kom vi hem till Emma. Vi tog oss ett riktigt skönt dopp i poolen vid 2 sen la vi oss i sängen och bara myste. Åkte hem 3 ungefär. Idag är jag väldigt slapp i alla fall. Men ska försöka pigga upp mig lite med ett gym pass! Jag tror att jag ska byta till devote för att blogg.se är så jäkla seg på att fixa den där appen! Och jag vill kunna blogga ifrån Ipad och mobilen, så vi får se hur det blir om jag orkar byta eller inte. Men som sagt så säger jag till om jag byter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

byt till devote! mycket bättre :)

2011-07-03 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0