THE LAST FEW DAYS

Hej, har inte bloggat på ett tag. har haft fullt upp. Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen! Kan ju börja med att berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna. I onsdags åkte jag till joakim direkt efter skolan och var där hela dagen/kvällen. Ja ni såg ju att han bloggade så bra! Sedan igår så åkte jag hem till emma direkt efter skolan, åt, bytte om och sedan drog vi på friskis och svettis. Det var verkligen skönt med tanke på att jag inte har tränat på år och dagar. haha. Vet inte riktigt vad som händer ikvälll än men det hör jag av mig om senare. Puss

 
Foto: Fanny Westman

Kommentarer
Postat av: marie

SNYGGING. dela med dig vafan :(

2011-01-16 @ 17:15:20
URL: http://marieebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0