ONSDAG 19 JANUARI

Hola. Hur mår ni idag? jag mår great :) förutom att jag är jätte trött. Det går inte att beskriva, haha. Skoldagen var i alla fall varit rättså chill. På morgonen åkte alla nior in till nola skolan, vi var där och fick information om olika program. Sedan vid lunch så åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch, sen hade vi engelska och sen idrott. På idrotten åkte vi grillor, och det kändes verkligen att det var längesedan. Sen efter skolan kom gubbis till mig, men han var tvungen att åka hem ganska tidigt :( När han for hem så la jag mig och såg på någon utomjordings film, haha jag vet det kan låta sjukt men den var faktiskt riktigt bra. Och nu sitter jag här med tusen läxböcker framför mig, jag orkar verkligen inte. Men är väl så illa tvungen! Det blev ett ganska långt inlägg de här, hoppas ni orkat läsa till hit då. Ska strax sluta babbla. Men imorgon så ska vi in till nola och kolla på nogon föreställning efter lunch och efter den så går jag, jocke, sandra och oscar ner på stan och sen kanske vi åker på hockeyn. Så det blir nog inget bloggande förens imorgon kväll eller på fredag. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0