WHEN I LOOK AT YOU

Hola! Idag slutade vi 12 så vi kom ju hem ganska tidigt då, skönt de! Jag for i alla fall hem till fanny ett tag och sedan så åkte vi till mig. Haha ja ni kan ju se den fina videon vi gjorde, garvade seriöst i minst 30 minuter haha! Imorgon har vi skolfoto och det känns inge vidare. Har ett rivmärke på näsan från jockes katt sen så är min överläpp typ blå också pga älskling, hehe :) men det blir nog säkert bra ändå. Föresten, såg ni på taken igår? det är en så sjukt bra film! jag har sett den förut men den är absolut värd att se mer än en gång. Så ni som inte har sett den, se den! Nu ska jag slänga mig i soffan och se om det är något bra på teven. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0