STHLM

Joakim har precis farit hem. Vi gick faktiskt en promenad, det var ju så himla härligt väder! jätte skönt var det. Sen så käka vi lite godis och bara myste också. Nu ska jag gå upp och fortsätta att packa eftersom jag åker till min pappa och syskon i stockholm imorgon. Direkt då jag har kommit ner imorgon så åker vi ner till gävle någonstans på spa hotel för min farfar fyller år så alla kusiner kommer även att vara där, trevligt. Och sedan på fredag så åker vi ner till stockholm igen och det är nog inte förens då jag kommer ha tillgång till dator. Men vi hörs nog på fredag. Kommer hem på måndag i alla fall. Men nu måste jag gå och packa. hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0