Grattis bbby

Helo! Tänkte bara säga att jag har tagit bort bdb nu. Haha den sög! Men nu ären iaf borta och det är skönt, för man gick in på den typ 1 gång i månaden och då hade man över 30 st som lagt ut och då orkar man inte. Eller inte jag iaf. Efter dansen idag så gick jag, Emma och Terese på stan en sväng också. La undan ett par svarta vanliga jeans bara som mamma köper åt mig imorgon, sen så köpte jag present till älskling Fanny som fyller år idag! Ska se om jag åker dit ikväll och grattar henne eller om det blir någon annan dag. Nu ska jag gå och äta för jag är ddddddö hungrig verkligen!


Grattis sweetie!


Kommentarer
Postat av: fs

TACK ÄLSKLING! (L)

2010-09-05 @ 19:40:08
Postat av: Pederhermine

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-02-24 @ 07:16:18
URL: http://pederhermine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0