D E T G I L L A S

Hellu, jag skrev ingenting igår och det var därför att jag inte hann. Direkt efter skolan så duscha jag/åt och fixa sen kom oscar och hämta mig sen åkte vi på hockeyn med flera andra aa, alltså vi fick biljetterna gratis från skolan så vi var ju några stycken, v ä r t :D + dom vann ju med 6-0 hällit. Aja, idag direkt på morgonen gick vi till musiken och träffade någon som ska hjälpa oss med att träna vårt band typ. kuul! Och vi ska spela på sliperiet, det är mindre kul.. hah och sen gick vi till idrotten där något band spela haha det var össs.. eller hur sandraa (a) Och sen nu sista timmen gjorde vi något roligt på gympan om sportfysik tror jag. Hahah har haft en hel lugn dag men det gillas ;) Nu ska jag fortsätta med min novell som ska in på fredag. Seya :)

btw, våran klass är lediga imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0