IGÅR KVÄLL OSV.

Godmorgon typ. Blev väckt vid 2 idag, skulle kunnat sovit hela dagen annars! Men ja igår då? Då var jag först på fest, ja eller ja. Sen så kom fanny, fanny, amanda, emma och anna-maria och mötte mig sen så gick vi till uh och satt där ett tag och pratade, sen så gick vi till max vid halv 11 och satt där till 12, då kom även jocke dit också. Sen åkte amanda och emma så då gick vi ut, och jocke följde mig tebaka te festen för dom andra åkte hem och blablabla osv :) men det var en bra kväll iaf! :D kom hem runt 3 om jag inte minns fel. Nu sitter jag här deg som jag är och jag lär nog sitta kvar här en stund till också. hehe så hörs sen ♥

Hittade en jätte fin bild sen igår på kameran också, så ni kan ju lika gärna få se :)

'barn bordet' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0