ALLT MÖJLIGT.

Haloj! Igår så for jag, emma och sandra in till stan direkt efter skolan. Det blev några köp, ja :) men jag vet inte om jag orkar visa dom, ni kanske får se outfits på de sen någon dag när jag har det. Amen iallafall så åkte jag och sandra på någon konsär kl 7 igår som var inne i stan, så det blev en heel dag på stan verkligen! kom hem runt 9 - halv 10 kanske. Och dagen idag har varit bara bra den me, vi skulle träna med vårt band och då fick vi reda på att vi ska spela på sliperiet IMORGON! och vi lärde oss hela låten idag ba. Haha det lär ju gå toppen också.. Men vi får väl hoppas på det bästa iallafall. Så imorgon måste vi åka in till stan för att repa direkt efter skolan och vara där till 12-1 på natten. Känns ju lite små drygt, tur dom bästa brudarna är med iaf =D med er blir allt bra! Ojoj känner att det här blev ett väldans långt inlägg och jag förstår er om ni inte orkar läsa. hehe. Mamma kommer snart hem med saxen och ska klippa mig också, de blir braaaa :) Men nu ska jag gå och plugga lite matte. Hörs!

Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0