Weird

Ändrade planer...vi orkade inte ta mopparna in så jag ska ut i det fria och gå ut och gå istället. hah. Kanske ska berätta om skoldagen idag? eller det är inget intressant. bara att vi var inne i den nya skolan och kollade och den var ap konstig! Jag fattade typ ingenting vart man var + att det såg ut som ett sjukhus. Inte alls nå snyggt. Eller snyggt vare väll eftersom den är ny, men ja ni fattar. Alltså det är så sjukt varmt inne i vår skola, det är jätte äckligt för man kan typ inte anstränga sig för då blir man jätte svettig. hehe. OCH det är inte bara jag som tycker det, utan dom flesta håller med tror jag! Men nu ska jag gå och byta om åå såå. Höres.


Kommentarer
Postat av: t

ÅÅÅHFY, hatar våran korridor och allt, :o det är ju där det är som varmast också ba... (y)

2010-08-24 @ 18:40:35
URL: http://tereselundholm.blogg.se/
Postat av: olivia

HAHAH jaaa love! <3

2010-08-24 @ 19:30:04
URL: http://oliviagiidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0