Film

Hej! Imorse vaknade jag ungefär vid 11 och jag har inte sovit nå bra alls inatt! huvva. Jag sover ju i samma rum som mina små syskon så dom vaknar ungefär vid 06.00? ba yes! Men iaf så fick jag lov att skynda fixa mig för vi skulle åka till Sollentuna centrum och äta lunch. Det blev även ett köp där, köpte ett par jeans. Ni får se bilder när jag kommer hem till Övik på fredag :) Jag duschade för en stund sedan och senare ikväll ska vi se på Allt för min syster. Har sett den förut och den är grymt bra! Så jag rekomenderar den verkligen. :) Men nu ropar Ruth att jag ska läsa saga för dom. heheh, hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du där med nån kompis eller själv? :)

2010-08-10 @ 20:12:50
Postat av: Oliviaa

Själv denna gång :)

2010-08-10 @ 23:18:46
URL: http://oliviagiidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0